OPŁATY ZA DUPLIKATY LEGITYMACJI I ŚWIADECTW

Szanowni Państwo 

Uprzejmie zawiadamiamy, że za wydanie duplikatu świadectwa lub legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości:

  • duplikat legitymacji szkolnej 9,00 złotych
  • duplikat świadectwa 26,00 złotych

Opłatę wnosi się na konto szkoły:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika
ul. Powstańców 3
05-220 Zielonka
Nr konta: PKO 25 1020 1042 0000 8302 0330 0993

Osoba zainteresowana składa w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 2 w Zielonce podanie (wg załączonego wzoru w zakładce dokumenty do pobrania - poniżej) z prośbą o wydanie duplikatu świadectwa lub legitymacji szkolnej.

Do podania należy załączyć:

  • aktualne zdjęcie (w przypadku prośby o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej),
  • zniszczoną legitymację bądź świadectwo  (w przypadku posiadania zniszczonego dokumentu).

Wydanie duplikatu następuje po potwierdzeniu przez osobę zainteresowaną odbioru dokumentu własnoręcznym podpisem.

Dokument do pobrania:
Podanie o wydanie duplikatu świadectwa
Podanie o wydanie duplikatu legitymacji

Podstawa prawna

Rozporzšdzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie œwiadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz. U. z 2019 r., poz. 1481) oraz Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z póŸn. zm.)