OPŁATY ZA DUPLIKATY LEGITYMACJI I ŚWIADECTW
Szanowni Państwo
Uprzejmie zawiadamiamy, że za wydanie duplikatu świadectwa lub legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości:
- duplikat legitymacji szkolnej 9,00 złotych
- duplikat świadectwa 26,00 złotych
Opłatę wnosi się na konto szkoły:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika
ul. Powstańców 3
05-220 Zielonka
Nr konta: PKO 25 1020 1042 0000 8302 0330 0993
Osoba zainteresowana składa w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 2 w Zielonce podanie (wg załączonego wzoru w zakładce dokumenty do pobrania - poniżej) z prośbą o wydanie duplikatu świadectwa lub legitymacji szkolnej.
Do podania należy załączyć:
- aktualne zdjęcie (w przypadku prośby o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej),
- zniszczoną legitymację bądź świadectwo (w przypadku posiadania zniszczonego dokumentu).
Wydanie duplikatu następuje po potwierdzeniu przez osobę zainteresowaną odbioru dokumentu własnoręcznym podpisem.
Dokument do pobrania:
Podanie o wydanie duplikatu świadectwa
Podanie o wydanie duplikatu legitymacji
Podstawa prawna
Rozporzšdzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie wiadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz. U. z 2019 r., poz. 1481) oraz Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z pón. zm.)